מביאים את הסייבר לצפון

קבוצת HIGHDELE, קבוצת הייטק צפונית הפועלת במגוון אפיקים בתחומי הייעוץ, היזמות וההדרכות בעולם הטכנולוגיה רכשה לאחרונה את חברת "Cyber School", בית הספר המוביל למקצועות הסייבר, בדגש על חינוך פורמלי, הכשרת נוער ומוסדות אקדמיים.

"כדי לעשות שינוי אמיתי, לא מספיק לדבר על חזון, צריך גם לעשות!" אומר עומרי סגרון, מנכ"ל הקבוצה, "ב2015 החלטתי להקים את חברת HIGHDELE ולבסס את מטה החברה בצפון תוך מטרה ליצור מקומות עבודה אטרקטיביים לאנשי ההייטק הצפוניים, בדיוק כמו במרכז הארץ ובתקווה שחברות הייטק נוספות מהמרכז יבינו את הפוטנציאל המדהים וההון האנושי שיש כאן ויעברו צפונה גם הם."

"אחרי 4 שנות פעילות ענפה של HIGHDELE, עשרות משרות בכירות שאיישנו באנשי הייטק מהצפון ועוד עשרות סטודנטים שהכשרנו וגייסנו לכוחותינו אני שמח לבשר שעברנו לשלב הבא! רכשנו חברה מצליחה מהמרכז והעברנו אותה צפונה!"

"הכל מתחיל בחינוך"

לא במקרה בחר סגרון שהרכישה הראשונה של HIGHDELE תהיה של חברת בת העוסקת בתחום החינוך. עד היום חטיבת ההדרכה של הקבוצה פעלה רבות בחינוך בתחום מקצועות הסייבר במסגרות האקדמאיות המובילות בארץ ובעולם ובנוסף פעלה בלימודי הסבה מקצועיים לקהל הבוגר. "כשפתחנו בשנה שעברה מסלולי לימוד סייבר לנוער בשיתוף "קדימה מדע", הבנתי ששם נמצא המפתח להצלחה ולשינוי עמוק ואמיתי בתפיסה!" אומר סגרון.

חברת Cyber School הוקמה בשנת 2014  ומובילה את חזית חינוך הסייבר בישראל לבני נוער תוך מטרה להכשיר נערים ונערות בישראל בתחום הסייבר ולמצוינות טכנולוגית. החברה מפעילה מדי שנה עשרות קורסי הדרכה בתוך מוסדות החינוך בישראל ועד כה הכשירה למעלה מ3,000 בני נוער ברחבי הארץ ועוזרת מדי שנה לעשרות בני ובנות נוער להתקבל ולקיים שירות צבאי משמעותי ביחידות מובחרות.

קבוצת HIGHDELE פעילה בשלושה תחומים מרכזיים: חטיבת השירותים העוסקת במתן שירותי מיקור חוץ בתחום ההייטק לחברות וארגונים בארץ ובעולם, תחום היזמות, החטיבה מספקת מגוון רחב של שירותים עבור יזמים וחברות סטארט-אפ. כאשר כיום תחת חטיבת החדשנות של החברה קיימים 3 סטארט-אפים פעילים בבעלות חברת Highdele.

תחום העיסוק השלישי של הקבוצה הינו תחום ההדרכה אשר כלל עד היום מכללה בינלאומית למקצועות ההייטק המתמחה בתחום הסייבר ומספקת מגוון רחב של הכשרות.

כעת, כל פעילות ההדרכה של החברה עוברת לפעול תחת חברת הבת Cyber School בהובלתו של איש העסקים והטכנולוגיה אדיר לומברוזו, אשר מגיע עם ניסיון עשיר של מעל 20 שנה בתעשיית הפיתוח, הדיגיטל והובלה טכנולוגית של חברות מובילות בארץ ובעולם.

חברת Cyber School תפעל בשלושה מסלולים מרכזיים- חינוך לבני נוער, חינוך לקהל הבוגר וחינוך אקדמאי.

"אני גאה ונרגש מהצעד הגדול שעשינו, חטיבת ההדרכה קרובה לליבי וההשקעה בבני הנוער משתלבת באופן ישיר עם חזון החברה. אין לי ספק שהצעד הזה יוביל לשינוי מהותי הן ברמה המיידית באמצעות פתיחת עשרות משרות חדשות לאנשי ההייטק בצפון וכן, שינוי בטווח הרחוק באמצעות ההשקעה בדור העתיד תוך שאיפה מתמדת לשוויון הזדמנויות במרכז ובפריפריה!"

* הכתבה המקורית פורסמה באתר חדשות הגליל. ניתן לקרוא אותה כאן.

לפרטים נוספים מוזמנים לפנות אלינו